חודש שבט

כאן צריכה להיות מנוסחת משימת הביקור שהיא אימו ההשערות והסקת המסקנות לאחר המפגש הסינכרוני.
תוצר המשימה הזו צירך לבוא לידי ביטוי בתוך לוח השנה השיתופי.
ילדים יקרים ,
בטו בשבט חגגנו חג לאילנות - חג לטבע .
וכמו שבטבע יש עצים שונים , גם כל משפחה יש לה מנהגים משלה .
כנסו למצגת השיתופית ושתפו את ילדי החודש שלכם במנהגים מיוחדים שלכם בט"ו בשבט ,מתכונים , תמונות של סדר ט"ו בשבט 

לכל חודש פעילות על פי מה שרלוונטי לחודש - את התוצרים מעלים ללוח השיתופי וכך גם יש חיבור לאחר הוא אני.

עד לביקור להכניס משהו על ט"ו בשבט. לבקש מיהודה לדבר על אגדות בנושא היער. טו בשבט.
מיומנים ב ראו והצליבו מה דומה ומה שונה ברמה התרבותית.
לביקור עבודה על חודש אדר או סיכום חודש שבט

שבט:
חג לאילנות - שונות בהתייחסות לחג בבתים השונים בהיבט של התייחסות לפירות היבשים /סדר טו בשבט/ בתי ספר נטיעות 
יום הולדת לכנסת
יום המשפחה
כל קבוצה בוחרת היבט אחד לחקר של חודש שבט.
המשימות צריכות לכוון ולהראות את השונות בין התרבויות( ביום המשפחה וטו בשב"ט) בהקשר של הנריאטה סאלד לתת למחוננים למצוא את הקשר בין הנריאטה ליום האם - המשפחה)






Comments